---> Ads With NuffNang <---

+++ Member of Society +++

s!t! NuR @sY!QiN


---> Ads With Nuffnang <---

Tuesday, December 6, 2011

I Accept Ur Apology...

Assalammualaikum...
Semalam aku ada wat post pasal tensen dengan TGV - Customer Service kan?
Pada sape yang belum bace post bengang aku tu...korang buleh bace kat sini: "Arghh! Frust Wit TGV"


Selepas aku wat Customer Complaint tu, pihak Customer Service - TGV reply email aku yang frust tu.

Standard lah...apa2hal minta maaf dulu. Then dorang offer 2 complimentary passes untuk cover balik kemarahan & frustration aku tu.

Bak kata budak kaunter yang sporting tu:
"Akak wat jer komplen kat dorang nie. Coz kadang-kadang dorang nie, kalo kami cakap dorang xlayan sangat. Akak email jer rase xpuashati akak kat dorang tu"

Betullah kata budak tu. Cepat jer TGV-Customer Service bagi feedback.
Dorang offer 2 complimentary passes.

Memula tu rasa macam 50:50 jer samada nak terima atau tidak complimentary passes tu. Tapi after discussion with En.Suami, and En.Suami kata terima jer atas dasar re-imbursement sebab service yang too exasperating.
Lagi satu sebab kita dah spent duit tepon & pergi trus ke kaunter.
Bukan berkira sebab duit, tapi time spending sekali yang at last, frust jugak.
Dah penat-penat follow-up 3 hari.
Alih-alih jadi gtu...naseb! naseb!

Tapi complimentary pass ni pon belum tentu jugak.
Coz ade search gak cerita-cerita kat internet tengok customer feedback.
Ada jugak yang komplen.
Ntah lah...naseb lah kan!?

Tengok lah camne nanti resultnya pulak.

Yang Excited ker?

No comments:

Mom Bloggers Planet

Where Moms Unite

~ Shinjiru Malaysia ~