---> Ads With NuffNang <---

+++ Member of Society +++

s!t! NuR @sY!QiN


---> Ads With Nuffnang <---

Monday, July 16, 2012

Cerita July 2012

Assalammualaikum...

Dah boleh dikatakan sebulan sekali jerr kot aku meng"update" blog aku nie.
Al-Maklumlah kesempatan untuk meng"update" tu limited sket kerna kesibukan diri ini meng"check-up" & keroje yang dok bertimbun gara2 selalu cuti+mc+cuti+mc...hihihi

Alhamdulillah dah nk masuk 30 minggu dah kandungan aku nie & it is time to berjaga-jaga SEBAB sebelum nie aku ade pre-mature history... so kelahiran pre-mature kali ini ade nisbah 50:50 lah.
Pergerakan dak kecik dalam womb nie makin hari makin aktif. Dok tendang sane sini, dok gegar kiri kanan, dok keras2 (nenek aku kata tu ponggong die dok tonggeng2 sebab nak keselesaan)...

Keadaan kesihatan tu..normal lah kan time2 gni. Kadang2 poning, kadang2 aktif & kadang2 ngengadesss...hahahahaa masih lagi ade rase2 craving for foods yg spesel2 nie.
Baru last week, nak pekene burger bakar...alhamdulillah En.Hubby belikan gak. Ahaks!
Sayang En.Hubby yg dok sabar melayan kerenah isteri tercintunn nie...cheewah!

Tak lama lagi Ramadhan akan kembali...insya'Allah akan terbitnyer kekuatan untuk menghadapi bulan puase nie walaupon dalam keadaan cengginie. Didoakan semoga takde masalah & dikurniakan kesihatan yang baik.

Walau apa pon...ku ucapkan Selamat Berpuase pada sumer Warga Muslimat & Muslimin di Malaysia.
Jangan curik2 buka periuk cari makanan ek! ngehngehngeh... :)

Insya'Allah...klo ade mase terrcurik nnt, aku update lah blog nie...hohohoho

Selamat Berpuasa!

No comments:

Mom Bloggers Planet

Where Moms Unite

~ Shinjiru Malaysia ~