---> Ads With NuffNang <---

+++ Member of Society +++

s!t! NuR @sY!QiN


---> Ads With Nuffnang <---

Thursday, June 7, 2012

Yeah! Vacation Mood....

Assalammualaikum...
Sekarang telah bermulanya VACATION MOOD...
So mood koje pon dah starting goyah...kemalasan nak mengadap PC yg indah kat opis tadi pon dah samar-samar ibarat orang nak pitam. Al-Maklum lah half-day leave arini..afternoon dah CAaaAbBBoooTttttt!
Hihihihi ngengadesss mood wat keje dah sampai.

Untuk beberapa hari nie TAKKAN ade post-blog yang baru (iNi Kenyataan yang TAK BOLEY BLAH! Macam lah hari-hari daku update blog nie...hahahahaha)

Kami akan memulakan perjalanan ke arah UTARA malam nie lepas Isyak...
Dalam planning MakLang aku, sesampai jer kami ke KEDAH -- kami akan menyinggah ke suatu tempat (aku pon lupe namanyer...hihihi lepas balik dari sinun, aku update blog & citer kat korang lah ek!)...
Then majlis NIKAH sepupu aku - En.BOeM bOyEm akan diadakan selepas Solat Jumaat & pada malam hari plak Majlis Khatam Al-Quran...
Persandingan dijadualkan pada hari Sabtu...ngehngehngeh...

Lepas jer dorang sanding; aku + en.Hubby + Cik Qiqin + Mak Aku = berangkat ke Pulau Langkawi...HERE WE COME!!!!

So...NEXT post shall be BY NEXT Week...
Insya'Allah! (^^,)

LalaLAlalaALAi...SeMpOi MoOd:

No comments:

Mom Bloggers Planet

Where Moms Unite

~ Shinjiru Malaysia ~