---> Ads With NuffNang <---

+++ Member of Society +++

s!t! NuR @sY!QiN


---> Ads With Nuffnang <---

Sunday, November 27, 2011

U Makan Pejalan Kak!

Assalammualaikum...

Hari Sabtu lepas bersamaan 19hb November 2011, aku+En.Suami+Cik Qiqin+Nenek+Atuk+PakSu+Nabila (Anak Paksu) pegi kenduri kawen anak kepada kawan karib nenek aku mase die active berniaga dulu.

Skang nie nenek aku dah pencen dah...hihihi dah jadi surirumah sepenuh masa plak.

Mase on the way balik, terrnampak plak signboard kat traffic light berhadapan jalan ke mahkamah Seremban.
Alah signboard yang biase Majlis attached kat tiang lampu trafik tu: UTAMAKAN PEJALAN KAKI.

Mesti sesiapa pun familiar dengan signboard tu kan!?
So ape yang best sangat pasal signboard tu kan?

Hah! meh nak citer...
Signboard tu memang special sket & menarik perhatian aku & En.Suami....

Jeng...jeng...JENG...
Inilah dia signboard yang aku cakap tu:
Siap snap 2x lagi tu...hihihi

Cuba korang baca betul-betul ayat "baru" tu...bunyinya:
"U MAKAN PEJALAN KAK"

Lawak memang lawak lah bila baca. Macam suruh sorang wanita makan pejalan.

Tapi xtau lah samada itu "hasil karya" vandalism ataupun kebetulan jadi macam tu.
No komen.

Yang aku tau, scenario macam ni biasenye memang keje si tangan gatal yang nak menunjukkan hasil karya unggul dorang.

Hahahaha...

I Tak Makan Pejalan Kak:

No comments:

Mom Bloggers Planet

Where Moms Unite

~ Shinjiru Malaysia ~