---> Ads With NuffNang <---

+++ Member of Society +++

s!t! NuR @sY!QiN


---> Ads With Nuffnang <---

Tuesday, September 13, 2011

Non-Ordinary??? Apa sudah Jadi???

Setelah sekian lama agaknya aku tak menghapdate blog.
Rasanya bermula pada awal bulan Ramadhan, aku xaktif menghapdate blog sebab kerana kesibukan+kepenatan+macam2 lagi lah yang menjadi alasan-alasan aku untuk tidak berblogging...

So setelah sekian lama jugak aku tak "menge-check"...tergerak plak hati nie nak check account Nuffnang...tup-tup terkojut den status sudah jadi "Non-Ordinary Nuffnanger".
Status "Lip-Lap" a.k.a Glitteri sudah ditarik balik oleh pihak Nuffnang...
Padanlah aku perasan bunga pink yang selalu dok diam2 kat tepi blog aku sudah takde...rupe2nya status Nuffnanger sudah bertukar...

Sedih??? Takdelah sangat coz paham sangat kompeni macam nie memang lebey kepada profit organization...cuma terkojut jer...hihihi

Ape bezanya antara Exclusive Vs Non-Exclusive Nuffnanger nie??? Korang baca lah kat bawah nie ek...(++.)
Ape2 pon, chaiyok! chaiyok untuk aku mendapatkan balik title lip-lap2 tu...hohohohho
Berusaha-Berusaha:

No comments:

Mom Bloggers Planet

Where Moms Unite

~ Shinjiru Malaysia ~