---> Ads With NuffNang <---

+++ Member of Society +++

s!t! NuR @sY!QiN


---> Ads With Nuffnang <---

Monday, April 22, 2013

Entry Pertama 2013

Assalammualaikum... Inilah entry pertama mokcik wat tahun 2013 nie.

Melelas mokcik nak wat entry new year pada 01.01.2013 disebabkan mokcik teramatlah bz... Al-maklum lah setelah "ditambah" dengan "ahli" baru dalam family. Alhamdulillah dah genap 7 bulan si kecil tu.

Berat pown semakin bertambah...semakin lasak a.k.a active-fast....hahahahaa

Si kakak pulak masih lagi menyambung pengajian die "universiti PASTI" untuk 5 tahun pulak.

Pejam celik pejam celik...sekejap jerr rasenya mase berlalu dengan kesibukan bekerja, mengurus anak2, aktiviti di rumah & mengurus keluarga. Alhamdulillah diberikanNya kekuatan yang tidak terhingga olehNya untuk buat semua tu.

Bak kata pengasuh anak2 mokcik: " anak2 membesar atas jalan"....hahahahahaha

Mana taknyer...pagi 7.30AM dah check-out dari rumah untuk hantar si kakak gi sekolah...then drop-point sterusnya ke rumah pengasuh...then baru lah g keje...

End of the day; kul 6:00 PM pulak check-out dari tempat keje (paling lewat pon kul 7:00PM)...amik anak2 then terus balik...

Duduk rehat jap, terus mandi+solat...then kul 8:00PM start masak untuk dinner (kalo en.Hubby balik awal...mesti nak dinner di rumah)...kalo En.Hubby xbalik makan...so mokcik ada peluang nak DiEt lerrr...ahaks!
Si kakak dah makan di rumah pengasuh...paling kuat pon klo lapar, dia akan makan biskut dengan MiLo...si adik...belom pandai makan lagi...susu jer lah menu utama die. ;)

So itu lah dia cara-cara "membesarkan" anak atas jalan...hahahahaha

So, wait lah for the next entry ya! 

P/S:
Tak lama lagi mengundi...
Fikir2...renung2...pilih2... ;D


No comments:

Mom Bloggers Planet

Where Moms Unite

~ Shinjiru Malaysia ~