---> Ads With NuffNang <---

+++ Member of Society +++

s!t! NuR @sY!QiN


---> Ads With Nuffnang <---

Friday, August 13, 2010

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak 1431

-----> ASSALAMUALAIKUM SEMUA <-----
Rasenyer belum terlewat utk saya sekeluarga mengucapkan selamat berpuasa d bulan Ramadhan yang mulia ini , saya terlebih dahulu ingin memohon ampun dan maaf………
jika saya ada berbuat kesalahan, samada yg saya sedari ataupun tidak sedari…..,
jika saya ada menyakiti hati di antara anda semua….,
dan sekiranya saya ada terlanjur kata atau terkasar bahasa bila berbicara,
dan mohon halalkan semuanya samada yang termakan & terminum,
Saya juga telah memaafkan saudara saudari dan telah menghalalkan segalanya.
Semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan penuh khusyuk, diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, dan semoga segala amalan kita akan diterima oleh Nya
InsyaAllah…. Amin…
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK


No comments:

Mom Bloggers Planet

Where Moms Unite

~ Shinjiru Malaysia ~